the fundering of the day

alså, i dessa kyliga frys dagar kom jag idag att tänka på en sak.
hur kallt måste det vara för att ögonen ska frysa? dom är ju fuktiga liksom...
dör man om dom fryser? eller fryser dom inte förens det är så kallt att man redan är död?
undrar hur det känns om ögonen fryser.. ser man allt som om man kollar genom ett frostglas då?..
ja menar när de är såkallt som det är nu, typ -20 så fryser det ju i näsan när man går ut, så det kanske inte är långt kvar innan ögonen fryser...

jag behöver nån att diskutera mina funderingar med.. dom kan göra mig tokig om jag har tråkigt

förövrigt
gulligt inlägg rasmus skrev förut..

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag har ingen aning. Men de kanske blir varmt i ögonen när man blinkar :D SNYGGT det blev när du gjorde om här brudeeen! gilla

2010-01-09 @ 21:58:20
URL: http://rrebeccad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0