ibland kreativar man till sig


ibland är man kreativ. lite dåligt ljus bara.

texten på den första bilden:

snygg och vacker, modig och tapper
snäll och gla' varje da'
förstående och omtänksam
påhittig och hjälpsam
jag kan fortsätta länge med det här
det jag försöker säga är
för endel svårt att förstå
säg mig, kan man genom livet ensam gå?
är det något den tuffaste tuffing klarar?
att vandra ensam veckor och dagar
tänk vad viktig en vän kan va
ja, en sån som du borde alla ha!
debora*
100120



lite smycken som jag har kreativat mig med.. (inte alla nu nyss men)
handsmycke
örhängsgubbe
örhänge med en snygg katt
armband (som gick sönder)

Kommentarer
Postat av: Anonym

i like your blogg. ♥

2010-01-20 @ 20:31:22
URL: http://josefinegren.blogg.se/
Postat av: rebecca

vilken fin dikt! kreativt min vän!

2010-01-20 @ 22:48:08
URL: http://rrebeccad.blogg.se/
Postat av: elin

du är SÅ bra!

2010-01-21 @ 20:12:57
Postat av: elin

du är SÅ bra!

2010-01-21 @ 20:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0