taggad på livet

nyss hemkommen från fantastiska dagar på festivalen frizon!

har varit helt underbart, gött häng med goa människor, grymma konserter med grymma artister, jättebra möten med bra talare, go lovsång med gött lovsångsband, underbart bad på underbart badställe, galna utflippningar, nattliga promenader, fotbollsmatcher och allmänt gött!

både det klassiska festivalregnet och solen o värmen infann sig, men mest värmen faktiskt!

kunde nog inte bli en bättre avslutning på sommarlovet faktiskt!
även om det är en vecka kvar innan skolan börjar och vardagen kommer tillbaka så känns det som jag redan slutat mitt sommarlov, och gjorde det på det bästa sättet!

nu taggar jag gärnet inför hösten med skola och allt annat som den bär med sig!
regn o rusk, kyla o vind... MYSIGT ändå

aldrig känt såhär i slutet av ett sommarlov förut men de är underbart faktiskt!
o det beror nog mycket på att jag vet att jag har massa underbara vänner i skolan och kommer ha hur kul som helst även om det kommer vara mycket plugg och jobbigt ibland..men de äre värt!

det kommer bli stor förändring i kyrkan också, delvis sorgligt delvis spännande! men jag tror det kommer bli hur bra som helst!
God's with us, då kan inget gå fel!

LIVET ÄR UNDERBART O JAG GILLAR'T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0