livet är superkul

hej, jag har en ny mössa jag har gjort den själv! o så har jag matchande vantar till som jag också har gjort :)

o det är svinkallt fast jag har massa kläder på mig..

snart ska jag gå o kolla på lilla melodifestivalen!
(så kul har jag på fredagskvällar)

snygg javet! (jag brukar inte ha mössan så nerdragen när ja visar mig offentligt, men de är ju skönt ju)
för er färgblinda vill ja bara meddela att mössan är lila! (vantarna också)


jag vill skriva
men det kommer inga ord
jag vill tiden fördriva
men det känns som den stilla stod

..

nu skrev jag

Kommentarer
Postat av: hanna

var det du som hade gjort mössan? :O den var as snygg!!!

sötisdebora :)

2009-10-03 @ 09:17:31
URL: http://haannanord.blogg.se/
Postat av: desiree gren

Vet du va ja märkte nu? , att ja har haft exakt sånna tapeter i vårat gammla badrum! o:

Haha :)

Snygg mössa oxå. Skulle aldrig kunna göra en sån. (;

Hare fint! <3

2009-10-04 @ 20:15:32
Postat av: josefine

vart har du köpt din söta mössa debora? :-)

2009-10-07 @ 18:42:01
URL: http://josefinegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0