svinglasögon

idag har jag tagit svinsprutan.
så nu lever jag nog ett tag till.
om jag inte dör av biverkningarna förstås
min arm blir tyngre och ömmare för varje minut som går
snart kan jag inte lyfta den längre
typiskt alså.
jag blir tvingad att sova på ett annat vis inatt.
dubbeltypiskt.

jallefall så tror jag att jag behöver nya glasögon
ska kolla upp det nån dag så fort jag har tid
det vore inte fel
gött om huvvevärken försvinner och så vore de ju nice med nåra jag trivs i
typ.


nu ska jag sova, om inte armen är vrång.
och bara så ni vet det är imorn
imorn det händer
hihi


fråga inte vad den här bilden har med saken att göra
jallefall så va jag på smågrupp idag och de va nice
jag gillar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0