svårt val

duscha vs inte duscha
det är frågan.

idag inträffade en grej som bara inte händer.
det va såhär.
vi hade lunch och skulle äta, stuvade makaroner och köttbullar.
när jag ska ställa ner min mat på bordet lyckas jag på något konstigt vänster att tappa talriken så den hamnar uppochner med all maten under sig! och i farten så skvätter jag ut mjölk över halva bordet också!!
så de va bara att torka, slänga maten och hämta ny.. 
efter att ha skrattat åt det länge! 
börjar fortfarande skratta när jag tänker på det! helt stört klumpigt...
och elin tar sig inte ut från toaletten, utan står och rycker i handtaget jääättelänge, (jag står utanför och skrattar) sen hör jag efter en stund ett klent "hjeeelp" så va jag tvungen att öppna åt henne! 
inte våran dag helt enkelt!! haha

Kommentarer
Postat av: Elin

haha vi är bäst! jag menar, bilden säger allt!! HAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0