helgen är det bästa!

SÅ GRYMT SKÖNT MED HELG!
fast det skulle inte vara fel med en sån där helg där man kan sova hur länge man vill, o sen ligga i soffan o göra precis ingenting resten av dagen utan att känna av massa saker som man borde göra men inte gör för man bara ligger där.. existerar ens sånna helger?

jallefall såhär ser min helg ut:
lördag: ska va i kyrkan klockan nio! för vi ska sjunga med kören på kvinnofrukosten, o sen ska jag hem efterdet, städa lite, sen till kyrkan igen på församligsfest, kyrkan fyller 100 år eller nåt!
söndag: plugga matte på förmiddagen, sen kyrkan på eftermiddan, gudstjänst med dop o grejer, kan ja ju inte missa :)

o plötsligt är det dags för skola o baconsnuvaspruta.. :s

jag orkar inte mer
pallar inte vad jag ser
jag vill sova, sova bort mitt liv
finns inget bättre tidsfördriv
rensa huvudet från alla tankar
slippa alla plikter som bankar
att ingenting göra
låter underbart i mitt öra
stillheten, lugnet och friden
det är vad jag vill göra med tiden

debora*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0