rubrik

jani, skola som vanligt idag, eller inte som vanligt egentligen eftersom vi hade np i fysik idag o de är ju inte något som händer så ofta... fail blev de på det iafl, kunder typ ingenting, gissade massa bara.. men whatever..
slapp iafl tyskan så jag åkte hem halv två, ska göra lite tyska hemma dock..
skulle ju egentligen klippa mej o så idag, men det blev inställt, ska ringa om ny tid på måndag..
så nu har jag ingenting att göra idag, funderar på att gå o lägga mej o sova eller se på film eller nåt, men känns lite ovärt.. fast gött ändå. orkar inte göra tyskan idag.
eller så går jag upp o läser lite i mitt bibliotek ;) heihi

just nu så sitter jag o dunkar asbra låt! blir värsta glad av den :))


o har ni lagt märke till att jag inte skriver alls många smilisar längre, hehu, ((:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0