resumé..

okej, helgen har varit super! :D(y) tänkte dra den så kortfattat jag kan ;)
hahaha


fredag: dansuppvisning på scala, gick bra, var kul :)) sen hem o äta piroger som jag hade tillverkat, fast mamma gjorde degen o sånt ;)

lördag: vaknade vid elva, tog de lungt käka frulle, gjorde mej i ordning sen for vi till stan till 2, mirjam hade dansuppvisning 3, de va nice :))
sen hämtade beas mamma o bea, lina o rebecca upp mej vid mcD, vi for till forshaga, gick in på ica o shoppade glass o sånt, gick upp till beas far, men bea kom på att hon glömt nyckeln i edsvalla så hennes mamma åkte tillbaka för att hämta den, medan vi försökte "bryta oss in" ingen stor framgång dock..
senare så gick vi ner till pingstkyrkan i forshaga där det var inside, de va GRYMT! bra möte, bra sång, trevligt umgänge, goa hamburgare ;) tråkig melodifestival hahaha hejade på serbien, men dom vann inte :( (eftersom dom inte va med i finalen.. haha)
åkte hemmåt sen iafl vid typ 12. :))

söndag: gick upp halv 9 duschade o sånt, for till kyrkan, de va mycket trevligt! fin sång bra snack :) gott fika med trevliga vänner :) sen vandrade jag ut på stan med elin, sofie, sofia, alicia och joseph :)) vi keeka glass o snacka lite, kollla i afäärer också en bit :) sen for jag med sofia hem till henne, de va myys, hon har en söt hamster, o så sjöng vi singstar,  o gjorde massa skoj, skrattade i masssor , åt den roliga tanten på indiska tex haha
o så fick jag ett fint armband av sofia :)) tack!
sen for jag hemåt, o nu ska jag snart krypa till kojs för att överleva hela tre dagar i skolan! poohh!

-ni får stå ut med att min blogg är tråkig utan bilder nu, pga min mobil är på lagning, har inget att ta kort med :(( hårt.-

Kommentarer
Postat av: rebecca

nej du, de är inte ett dugg söta faktiskt. isåfall skulle dom köpt kebab till mig :(

2009-05-19 @ 15:44:10
URL: http://rrebeccad.blogg.se/
Postat av: josefine

DEBORA :D (L)

2009-05-19 @ 16:08:10
URL: http://josefinegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0