orientering

hej idag hade vi orientering. det sög.
från nu så hatar starkt ogillar jag orientering.
jag o rebecca gick typ vilse, inte kul. o så fick jag skavsår. fet pain.
vi kom typ näst sist i mål, men vi hittade alla kontroller iafl :)
men såhär efteråt så har man väldigt ont i fötterna, inte så kul. ska vila mig resten av dan,
äta mat snart, fethungrig är jag.. o sen tårta eftersom pappsen fyller år idag! GRATTIS till honom :)
sen ska jag slappa framför teven eller nåt, sen en film  typ :)
vi gillar't (y)

Kommentarer
Postat av: sofie

ja grattis till Leif!

2009-05-13 @ 16:15:39
Postat av: josefine

grattis till far din! (:

debora är en gullunge!

<3

2009-05-13 @ 21:22:45
URL: http://josefinegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0