090509 - lördag

hellu.
i går när jag kom till skolan var det strömavbrott! de va skumt, helt mörkt överallt,
fast strömmen kom typ tillbaka efter en halvtimme, men då fick allla klockor i hela skolan ryck o typ tickade fram 3,5 timme, så allla klockor gick fel sen hela dagen, förvirrande!

o så har jag varit ppå "miniläger" igår till idag också, de va mysigt :)
vi typ åkte till kyrkan i kil o sov där o sånt ;p
mycket skoj! men läskigt när vi skulle sova ;o ja o sofia typ dog!
men sofie kom o räddade oss, hon berättade en fin godnatt saga för oss :) (y)

kom hem typ vid 2 förut.
o sen for jag o dansade från 4-6 jobbigt men sjuuukt kul! (:)

har uppvisning på fredag klockan 19, på scalateatern, man måste ha biljett för att se dock, kostar typ 70 spänn eller nåt..

o i torsdags gick jag o lämnade in min mobil på lagning! ;o
knapparna är ju helt paj o fyrkanten funkar inte så de är jobbigt o skicka sms..
men nu har ja en gammal samsung, saknar redan min vanliga :'(
kommer få den om typ 3 veckor eller nåt! :o:o hårt

o så ska jag byta till telia, mycket bättre, parlino suger...
jajajaja.
lång text blev.
felåt
PIS /d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0