090505

matteprovet gick bra, o franska provet också, göttt
o annika sa att jag hade bra uttal på tyskan *stolt*  kommer få mvg tror jag :) hahah
jag hatar starkt ogillar tyska.


just nu sitter jag här o knaprar godis, borde väll hitta på nåt roligare o göra, men vet inte vad,
överväger o gå uppåt o se på en film, typ bring it on, den e beeest.
inte för att de är så värt o se på film heller, kanske skulle gå ut en sväng,
men de kanske börjar regna, är skumt väder idag minsann.
förut började det spöregna helt plötsligt när vi skulle åka hem från skolan, men när vi svängde in till edsvalla så regnade det inte alls, mystiskt.
jajajajaja

imorn äre studiedag, vi gillar't!
tänkte dra till stan o shoppa^^ haha
nej men jag har stort behov av nya kläder, (:)
lalala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0