nollnionollsextjugofem - torsdag

hey hey you you I can be your girlfriend
skooooja! heh.
humorn är på topp!


idag har det varit en varm dag, vi gillar't
började med att gå upp nio(!) hurtigt av mig, gick ut o måla brädor vid tio, typ dog när klockan va halv 12,
så då la ja ner o stekte i solen istället, (mirjam tvingade mig) ville gå o duscha egentligen, men icke äldst bestämmer ju ;) heh
sen for jag iafl till staden med rebeccis, de vi nice, köpte inte mycket dock.
ett par örhängen på glitter blev det, dom ser ut som blåa legobitar, fråga inte varför jag köpte dom, impulsköp typ.
o så köpte vi sidenshorts att sova i med bart simpson på, HAHA, jag hatar simpsons.. hehe

jagvet att det är enormt tråkigt när jag aldrig laddar upp nåra bilder, men det kommer, jag lovar..
nån gång iafl ;)  hehe
ni får nöja er med en låt :)
får enorma nyhemsflashbacks av denna låten, den är typ bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0