skolan är mitt liv

INTE!
heh, sitter i skolan nu iafl, har franska men några gör np prov,självär ja redan klar med det, f ick mvg på båda! bäst iklassen *stolt* hihihi
oeftersom dom gör provså chillar jag vid datorn:) de e nice!
sen har jag bara tyska kvar, då ska vi ha muntligt prov! :s de blir spännande, heh!
hoppas jag får mvg i tyska också!

imorn ska vi ha friluftsdag, det sugher med h!
det ska va värsta dåligt väder imorn, kanske regn tillochmed! inte kul alså! argh.
oså skulle vi komma hem klockan fem!
försöker dom ta livet på oss eller så här innan skolavslutningen! ;o
nejdå. de blir säkert kul, försöker se det positivt :) vi får ja massor av frisk luft!
hah

den här datorn var väldigt jobbig, för när man skriver mellanslag så blir det inte mellanslag hela tiden,
sjukt störande!


men whatever, när jag kommer hem ska jag nog måla brädor.
make some money!
(y)


Kommentarer
Postat av: josefine

woho, gör de :D

2009-06-02 @ 15:34:29
URL: http://josefinegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0