min kära vän sofie!

nu skall hela detta inlägg handla enbart om min vän sofie :)

börjar med en bild på henne, söt må jag säga! :D

om vi säger såhär, sofie är en väldigt snäll person!
hon gör mig alltid glader, det är enormt svårt att vara på dåligt humör när hon är i närheten ;)
hon brukar liva upp mina dagar med trevliga sms :D de e nice!

hon är även e räddare i nöden!
när vi var på zherolägret i kyrkan i kil så berättade hon en godnatt saga för mig o sofia när vi höll på att dö av rädsla,
var sjukt läskigt att sova där, men så kom sofie o räddade hela situationen med sin saga :)


om jag ska vara ärlig tror jag inte att det finns någon som inte tycker om sofie:)
hon är BRA!
utropstecken

Kommentarer
Postat av: sofie

naaw vad du är söt.. så mitt inlägg kom tillslut ;) duktigt jobbat debora :D

2009-06-02 @ 14:47:57
Postat av: debora*

det kom direkt efter att jag såg din kommentar om att jag skulle skriva det ;p

2009-06-02 @ 16:01:36
URL: http://deboranilsson.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sv: Vilken söt blogg :)

2009-06-02 @ 16:03:52
URL: http://typlinnea.blogg.se/
Postat av: sofia

du har rätt! sofie är en glad liten fisk som man bara måste tycka om!!!

2009-06-23 @ 13:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0