fredag?...

tjena fredag, känns inte som fredag.. det är skumt..
jag har ont i nacken, fråga inte varför för det vet jag inte alls.. det sugher iafl..
idag har varit ganska värdelös dag hittils, skulle städa mitt rum, gick inte så bra.. plockade undan dom flesta kläderna senn palla ja inte mer, tänkte igår att det kanske va dags att ta ner julängeln ja har i fönstret men icke, den kan väll få hänga där fram till jul igen, är inte så långt kvar ju.. ;)

senare ska jag iafl städa bussen, med hjälp från rebecca hoppas jag ;)
taggar hampe för fullt just nu!
men ja saknar nyhem.. ♥
så jag sitter o lyssnar på massa hillsong låtar som vi sjöng på nyhem, blir ännu mer sad då..


o ifall ni vill veta kokar jag ris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0