gått till stan!

japp, idag har jag gått till stan! jag o rebecca, de va typ asjobbigt,
gick mer än 2 mil! ;o
fettjobbigt, har superduper ont i mina ben o fötter nu, kommer inte kunna gå alls imorn :s
men de va ganska trevligt ändå, förutom att vi gick vilse på hultsberg!
irra runt där i typ 40 minuter eller nåt, sen fråga vi en gubbe om vägen :) trevlig!
o så hade rebecca kamera med sig, så vi filmade lite, ha ha
tänkte att ni kunde få se de he he ganska så oseriöst men ändå ;)

de typiska va att de började regna precis när vi kommit ut till vägen igen, fast de regnade bara pyttelite men ändå ;)



ganska flummigt och oseriöst hehu, har fetaste painen i mina ben nu! kan typ inte gå ;o



vi hittade iafl rätt sen, o fick mat! o kom fram till stan till slut!
tog ca 6 timmar o gå, o så åt vi i typ 45 minuter ;)
gick hemifrån halv 12, va i stan kvart över 6 typ ;) hehe men de va en spännande upplevelse!
men ett tips ifall ni får för er att göra något liknande, ta med er något att äta, typ kakor! ;)
o ta inga genvägar, då går man bara vilse! ;p haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0