detta är en rubrik ha ha ha

detta är en underrubrik

det här är ingressen

o nu kommer själva brödtexten
hhahahah lol
jag ska sluta säga lol. jag säger nycket fult som ja måste sluta med, haha

jag är hos beatricen nu :) rebeccan är också här :)
vi mår bra.
mår ni bra? (: hahahah'
igår såg vi på film, material girls, den va ganska bra :)
o så hände en ganska kul grej, de va såhär,

rebecca:
regnar de fortfarande?
debora: aah
bea: vi ber till dom där vädergudarna! '
rebecca: ja till afrodite! eller hon är väll kärleksguden?
debora: är inte afrodite en kille? '
bea o rebecca: hahahahahahahahahah!
....
rebecca: hade ens dom där gudarna kön?

hahahahahah
sjukt kul!

o idag sa rebecca en annan sjukt rolig sak,
helt plötsligt bara,
"är tyg gjort av hår?"
jag typ "ööh, nej, borde de va de?"
hon bara "jamen, tyg är ju massa trådar o trådarna är väl gjorda av hår?"
hahahaah
hon trodde seriöst att tyg va gjort av hår, de tyckte jag va askul!
hihi

o imorse gick jag o mirjam upp klockan åtta o så gick vi ut o gick! morgonpromenad i skogen, asfort gick vi,!
o sen åt vi frukost när vi kom hem igen, de va nice :)
fast ja blev astrött efteråt ;) orka typ inte lyfta armarna när ja duscha, haha
sen for vi till kyrkan, de va trevligt :)
o så gick ja ut på stan med mirjam, köpte en tisha på monki föer 125 spänn :)
i like it!

o ja funderar seriöst på att gå ut o gå imorn morron också :)
om ja pallar ;) hahah
men nu blev de jääättelångt ;)
hejdå :) /debora*



bilden är söt :) skratt

Kommentarer
Postat av: tabita

hållningen

2009-07-12 @ 22:55:27
URL: http://tabitanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0