it's beginning to look a lot like christmas

nu är det juuullooov! (fredagsmys melodin)

idag har jag varit i skolan jäättekort tid, typ drygt en timme eller så..
sen drog jag och rebecca till vålbergsskolan, tittade på julshowen, den va lika dålig som vanligt..


om en stund ska vi fara till öb, o sen blir det fredagsmys at rebecca's place! mysamys
har ju för tusan inte träffat henne hemma sen sommarlovet! bara träffats i skolan o på bussen typ eller i stan i väntan på bussen! kära värld, det är inte okej..

imorn är det julfest i kyrkan också! det är bara party!
sommar tema är det också, så sommarkläder äre som gäller, jag kommer ju frysa ihjäl för bövelen! men de äre kanske värt..

jag har blivit väldans poetisk på senaste tiden..
skrev en "juldikt" häromdan, den är söt. kanske lägger upp den här om ja känner för det, får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0