ovanligt inlägg

idag tänker jag inte skriva som vanligt, för då skulle jag skrivit vad jag hade gjort dom senaste dagarna (igår o idag) men jag har kommit fram till att det inte är så kul o läsa sånt.. så jag tänkte, hm, jag skriver om nåt annat idag!

så då tänkte jag börja med att ibland får jag ryck
typ för en stund sen, satt jag här, va ganska depp av nån anledning, o så helt plötsligt blev jag jätteglad o började "dansa" gick ju sådär eftersom jag satt ner men ahh.. de va kul iafl :)

(hängde upp min klocka förut, den är snygg)

på höstlovet vill (ska) jag åka till värnamo, bara så att ni vet :)
hihi

(detta inlägget blev också ganska ovärt haha)
(paranteser är bra)

iafl, så stog det i tidningen idag vilka som ska gå vilken linje på gymnasiet, det va spännande o läsa, det kommer gå två st solveig(stavning?) i min klass, det är jätteflummigt!

whatever hejdå typ

min blivande klasskompis elin! party varjedag blir det! haha

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha vilken fantastisk bild! ;-)

2009-08-18 @ 00:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0