edsvalladag!

haha flummigt inlägg rebecca skrev igår haha.

iafl så har denna dagen varit en väldigt trevlig dag!
har umgåsat med elin, sofie och rebecca! vi har vart på öb, outleten, o så gjorde vi en rundtur i vålberg haha!
o lite i edsvalla, vandrade runt, gick till fotbollsplan, åkte kickboard! mycket kul!
såg på en halv film mm..
hade väldigt flummigt! som det alltid är i deras närvaro haha
undrar hur det blir när skolan börjar, jag o elin i samma klass, haha!


imorn blir det iafl stan, persmäss, de blir spännande, har aldrig upplevt de förut, cisste inte ens att de existerade haha..
de är typ affärerna står med stånd ute o säjler kläder o sånt billigt? vet inte riktigt.. blir spännande o se..

förövrigt städade jag mitt rum igår, då gjorde jag om min fotölj till en byxhängare! mycket smart av mig tycker jag, kanske skulle visa en bild på den.. haha

Kommentarer
Postat av: josefine

sv. ljuset gjorde mig brunare!

2009-08-04 @ 00:56:30
URL: http://josefinegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0