chill onsdag

idag gick jag upp halv 9! va inte sådär supertrött ändå.. gick upp så tidigt för jag skulle med mamma ut o plocka blåbär!
inte helt frivilligt men jag överlevde, kom hem med massa myggbett dock, typ fyra på ena handen, varav tre va på nästan samma ställe! hårt

iafl så skulle jag möblera om i mitt rum idag hade jag tänkt, kom typ så långt att jag flyttade på en krok haha, sen la jag ner, va för trött för o göra sånt idag.
så jag hamnade här hihi.. ska snart dra dock, ska åka till staden vid fem, sen vidare till rud, kubb hos therese o linus blir, de e nice!

o igår va jag ju i staden med rebecca och sofie en stund, de va ju persmäss, blev besviken på det..
men köpte endel värt ändå :D
korta jeans för 90 kr
randig soft tröja för 99 kr
parfym för 99 kr (!)
nagellack för 39 kr
kaktus+kruka för 28 kr


bara för att så fick ni en snygg bild på mig ock rebecca, hihi
dom byxorna köpte jag förövrigt för nån dag sen också,
jag är inne i en köpa-byxor-period haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0