090428

min syster klagar på att jag skriver typ hela tiden, de är något jag inte har tänkt på,
men så läste jag va ja hade skrivit o insåg att ja skrev de typ asmycket x)
haha jag måste sluta låter ju asfult, haha men de kommer typ helt naturligt utan att jag tänker på det hehu.

iafl så va jag i skolan idag, tråkigt som vanligt,
fast idrotten va nästan kul ;o!
vi hade karl! hahaha han är skum, vi spelade basket och mattrugby, de va spännande, typ jago bergengren hoppade rakt in i varandra, de gjorde ont i min höft, o någon blodade ner min tröja lite x) hahaha
sen hade vi inställd franska så vi flyttade fram tyskan så vi  kunde åka hem tidigare, vi gillar't! (y)
så nu sittter jag här o senare blire fira mirjam lite,  (:
men ingen hemma just nu.. (:)

o igår så va jag på biblioteket o lånade "ljudet av ditt hjärta" tredje boken i twilight serien, hade redan läst drygt halva innan, men ja läste iafl ut resten igår, sjukt bra!
ska kila upp o  kolla om mirjam har den fjärde boken hemma, isfl blire till o läsa sen ! iiih

slänger in lite blider från USA också, saknar det, vill ha sommar nu!

tabita, desiré, debora, mirjam

hotellet sista nätterna, typ poolen o sånt, vi gilla't

bergodalbana på ett ställe, gick i 90 grader rakt ner, man typ dog ju om man åkte den, livsfarligt!

LA uppifrån, ser tillochmed havet låångt där borta, vi gillar't!

hollywood låångt där borta (:
visste ni att varje bokstav i den där skylten är ca 9 meter bred och 15 meter hög? ;)
o jag har förövrigt ätit på mc donald's i hollywood också, deni! hehi

men nu ska ja pysa iväg o läsa twilight ;p
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

den där bergodalbanan har jag åkt, om det är busch gardens? :)

2009-05-03 @ 22:46:12
Postat av: anna

den där bergodalbanan har jag åkt, om det är busch gardens? :)

2009-05-03 @ 22:47:50
Postat av: debora*

japp de äre :)

2009-05-04 @ 19:44:11
Postat av: josefine

tjeeeeeeena, så hög och bred? :ooooo

2009-05-08 @ 17:49:10
URL: http://josefinegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0