090419

idag är det söndag.
vilket betyder att det är skola imorn, vi gillar't inte.
skola e tråkigt. men snart äre SOMMARLOV iaf, vi gillar't skarpt! (:)

idag umgåsade jag iafl med rebecca och beatrice, de va mysigt!
vi typ vandrade runt lite o snackade, hehu
o till sommarn ska vi kolla på fotboll när stefan holm spelar! hahaha
de blir fett! hehi
o så hade jag dans oxå, de va skoj! snart uppvisning på scala, spännande! :D

nu måste jag snart sova eftersom jag måste gå upp astidigt imorn :(
jag orkar inte, skola är tråkigt ._.
nån som håller med mig?

Kommentarer
Postat av: josefine

jag håller med till tusen!

2009-04-20 @ 07:47:30
URL: http://josefinegren.blogg.se/
Postat av: Anonym

gillar't artt ärt äärta ÄRTA =)

2009-04-20 @ 15:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0