090418

    
deboras fötter och sten     fiint väder hehe


tjena.
var i kristinehamn igår hos mina kusiner, de va ju trevligt.
jag gick ut o gick en promenad, de va mysigt, men sorgligt.
var till min polare sten, han stog där i sin ensamhet på gräsmattan, stackar'n.
gick runt lite på vägarna där o konstaterade att väldigt många har studsmatta,
de va typ jättemånga småbarn som va ute o hoppade på sina studsmattor medan ja vandrade runt där.
var även till ica en sväng, även fast de va stängt, men de visste jag ju, satt på mitt o josefines "ta kort o hoppa samtidigt" ställe, tog en liten bild oxå, men de va ju inte så kul själv..
men sen gick jag hem igen för de kom en läskig gubbe.


josefine gren, jag saknar dej nåt så enormt!
vill träffa dej nu nu NU!
snyft :'<
kärlek på dig!


du är best!

Kommentarer
Postat av: josefine

åååååååååååååååååh :( JAG SAKNAR DIG DIG DIG

JAG VILL TRÄFFA DIG NU JU :(((((((((((((((((((((

ÅH jag gråter snart :( <444444

2009-04-20 @ 07:48:54
URL: http://josefinegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0